A kétszeres F1-es világbajnok, Max Verstappen autói a legnagyobb gondossággal vannak összeválogatva, így a holland pilóta nagyon lenyűgöző gépeken csapatja a kilométereket. A 25 éves Max Verstappen már egy kicsi, de rendkívül lenyűgöző autógyűjteményt gyűjtött össze, mióta nyolc évvel ezelőtt megérkezett a Forma-1-be.
Verstappen garázsa azt mutatja, hogy a kétszeres világbajnok tekintete a technika élvonalába tartozó, legmodernebb gépek iránt mutat. Verstappennek lehet, hogy nincs Red Bull gépe a garázsában, de a szupersztárt egyértelműen befolyásolták a motorpartnerei. És mivel a Red Bull az RB17-es formájában fejleszti első hiperautóját, ki mondja azt, hogy Verstappen nem kap majd egy autót a munkaadójától, amikor 2025-ben eladásra kerül.
Merüljünk el a csodálatos fémben, amelyet Max Verstappen autógyűjteményében birtokol.
Porsche 911 GT3 RS
Miután 2015 végén megszerezte rendes vezetői engedélyét, Verstappen első győzelme a 2016-os Spanyol Nagydíjon bőséges okot adott az akkor 18 éves holland pilóta számára, hogy vegyen magának egy jutalomautót. Nem sokkal azután, hogy a Red Bull F1-es autójának volánjánál aratott híres győzelmet, Verstappen egy Porsche 911 GT3 RS-t vásárolt magának ezüstben. Mókás módon Verstappennek állítólag fiatal kora miatt apjától, Jos Verstappentől kellett engedélyt kérnie az autó megvásárlására – az engedélyt feltehetően megadták, mivel Verstappen 400 000 dollárért vásárolta meg a 493 lóerős autót.
Renault RS01
Míg Max Verstappen első közúti autója egy sárga színű Renault Clio volt, az egyik első autóvásárlása egy Renault RS01 volt. 2015-ben a Toro Rossónál vezetett, a csapat és a Renault együttműködése azt jelentette, hogy Verstappen sok pályán kívüli vezetése egy Renault volánjához szólította. Ám úgy tűnt, hogy a Megane Trophy helyett a GT3-ra homologizált, újonnan piacra dobott RS01 volt az, amely leginkább felkeltette a holland versenyző figyelmét. Az RS01 szénszálas alváz az olasz Dallara gyártótól származott, és a Nissan GT-R 3,8 literes, ikerturbós V6-osa hajtja, 550 lóerővel – egy új vásárlása a Renault márkakereskedői hálózaton keresztül 400 000 dollárba került volna Verstappennek 2015-ben.
Aston Martin Valkyrie
A Red Bull és az Aston Martin 2018 és 2020 közötti együttműködésének köszönhetően Verstappen számos lenyűgöző gépet kapott a brit gyártótól.
2019-ben Verstappennek volt egy Aston Martin DB11-je, a James Bond DB10 legális változata. Azonban nem volt sok ideje, mielőtt egy Aston Martin Vantage-re váltott volna, majd nem sokkal ezután egy 725 lóerős DBS Superleggerát. A jelentések szerint azonban Verstappen végül valamivel több mint 1000 mérfölddel visszaadta az autót az Aston Martinnak.
Úgy tűnik, az Aston Martin Valkyrie igazán megcsiklandozta Verstappen fantáziáját, a hiperautót a Red Bull műszaki vezérigazgatója, Adrian Newey fejlesztette az Aston Martin Marek Reichmannel együttműködve. A 6,5 literes, szívó V12-es hajtású gép, amely hibrid kiegészítőinek köszönhetően több mint 1000 lóerőt fejleszt, Verstappen a fejlesztési szakaszban a korai prototípusokat vitte a pályára, és a holland pilótát annyira lenyűgözte, hogy megrendelt magának egyet.
Ferrari Monza SP2
Míg a Ferrari lehet Max Verstappen egyik fő riválisa a pályán, a holland pilóta ugyanolyan tehetetlennek bizonyult, hogy ellenálljon közúti autói varázsának (akárcsak Lewis Hamilton!). Verstappen köztudottan egy Ferrari Monza SP2-re szavazott, egy 6,2 literes szívó V12-re, amely 800 lóerőt fejleszt, és 2,9 másodperces 0-100 km/órás sebességet kínál. A kétülésesnek se tető, se szélvédője nincs. A rendkívül korlátozott szériás autóból mindössze 499 modell készült valaha – Verstappennek körülbelül 1,4 millió fontot kellett volna költenie a gépért.